8 kwietnia 2011

INFO

Zablokowałam bloga, żeby w spokoju go uporządkować. Pomyślałam sobie, że na spokojnie, w wolnej chwili, zrobię tu porządek, a potem odblokuję. Nie przewidziałam jedynie, że rozpętam piekło mailowo-Facebook'owo-GG. No i dupa.  Pewnie przez następne kilka miesięcy będzie ten blog taki remontowy, ale to chyba jedyne wyjście jeśli chcę mieć spokój. I tylko nie czepiać się, że nic się na nim nie pojawia przez dłuższy czas. Sami chcieliście żeby był "czynny", a ja z czasem na pisanie ostatnio kiepsko.

3 komentarze:

  1. Hej jezeli nastepnym razem przyszedl by ci taki pomys raz jeszcze prosze o zaproszenie klavell@op.pl
    bardzo czesto korzystam z twoich przepisow i chcialabym nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja tak pomyślałam że odblokujesz i sie wstrzymalam, ale bliska bylam bombardowania Cie SMSami o zrobienie furtki dla osob nie mających konta na googlach, vide ja ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Klavell - adres mam, ale raczej nie popełnię tego błędu. zmasowany atak jaki rozpoczął się po jego zamknięciu skutecznie wyleczył mnie z takiego pomysłu.Nie sadziłam, ze ktoś prócz garści znajomych tu zagląda i tyle ;)
    Kaś - dostałabyś zaproszenie - mam twój adres

    OdpowiedzUsuń