29 kwietnia 2010

TAKIE MAŁE INFO

Eman już jakiś czas temu namawiał mnie do zamieszczenia takiej informacji.
Zdarza się, że jakiś tekst zaczęłam pisać wcześniej, potem przerwałam, pisząc w międzyczasie coś innego, a następnie wróciłam do tego, który powstawał jako pierwszy. W takim przypadku tekst zostanie wyświetlony pod datą, zgodną z tym kiedy został zaczęty. Dlatego, jeśli ktoś ma jakiś ulubiony dział, to warto na niego kliknąć i sprawdzić czy nie ma tam czegoś, co do tej pory nam umknęło.
W przypadku opowiadań czy przepisów stworzyłam wykazy z linkami, by łatwiej było coś odnaleźć.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie - co powinno się pojawić by ułatwiło lekturę i samo korzystanie z bloga lub też jakiś dział za mało aktywnie się poszerza ;) to zostawcie wiadomości w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz